Waarom zegt mijn USB stick unsurported?

Afspelen op de autoradio!! Komt er te staan unsurported en stopt met spelen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (6)

Misschien is de USB stick met NTFS geformatteerd en ondersteunt je radio alleen FAT32 ? Of misschien zelfs alleen FAT16 (als de gebruiksaanwijzing iets zegt over een 2GB limiet dan kan het wel eens zoiets zijn).
gvrox
13 jaar geleden
Misschien bevat de stick bestanden die niet door de radio kunnen worden afgespeeld, of de stick is geformateerd in een bestandsysteem dat niet ondersteund wordt.
Kijk even in de handleiding van de radio. Daar staat vast wat wel en wat niet ondersteund wordt.
bamibal
13 jaar geleden
Misschien leest de autoradio alleen USB sticks van oudere typen, terwijl de USB stick zelf van een nieuwe type/versie is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed punt, probeer inderdaad eens een USB 1.1 stick ipv een USB 2.0
Usb-stick type maakt niet uit. Ook ntfs en fat32 of fat16 maakt volgens mij niet uit. Waarschijnlijk is je usbstick gecodeerd. In je pc wordt dit automatisch gedecodeerd. Oplossing is om die beveiliging eraf te halen (Formatteren is het snelste, en werkt altijd.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk is er iets mis met de bestanden of je autoradio kan het niet afspelen en dan is de enige mogelijkheid een andere kopen of de muziek op een cd branden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of je stick is niet FAT32 of FAT16 geformateerd. Of er staan geen mp3 bestanden op.
In een enkele geval (afhankelijk van de autoradio) is de usb-stick te groot (qua opslag).