weet iemand een cd van Coldplay?

met de nummers : clocks, viva la vida & christmas lights.
en waar is die het goedkoopst te krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (5)

Viva la vida
A rush of blood to the head
Parachutes
X and Y
Dat zijn de beste albums van Coldplay, ik zou ze downloaden ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die nummers staan niet op een cd.
Je kunt ze wel downloaden en op een cd branden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zal ik eens een HELE goedkope manier vertellen?:)

ga naar youtube, zoek het nummer wat je graag op CD wilt, en check de site die ik bij bronnen heb staan
converteer naar een een bestand wat je CD-speler aankan (tegenwoordig ook gewoon MP3, is vast overbodig).

en voila!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
download de betreffende nummers via itunes. redelijke prijs, goeie kwaliteit, en je betaalt niet voor een album die je waarschijnlijk alleen beluisterd voor die 2 nummers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Christmas lights staat nog niet op cd. Download ze gewoon allemaal en zet ze op je mp3 speler of dergelijke.