Weet iemand wat er met deze zin bedoelt wordt ? Zie uitleg

In het liedje 'Lay you down' van lloyde wordt er gezongen :

' You're looking at me girl and i aint talking about the look in your eyes'

Ik heb alleen geen idee wat er mee bedoelt wordt.
Iemand een idee :$

Video van het liedje is toegevoegd, de zin wordt gezongen op het begin van het tweede couplet

Toegevoegd na 22 uur:
ik wil dus zegmaar weten op welke manier ze naar hem kijkt. ze kijkt zeg maar niet met dr ogen naar hem ( not the look in you're eyes )

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

Zover ik weet gaat het over dat er een meisje naar een jongen kijkt, maar hij niet gaat praten over de manier waarop ze kijkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze kijkt dus naar hem maar het gaat niet om het oogcontact zelf. ze zal dus wel op een andere manier naar hem kijken (met een bepaalde gedachte in haar hoofd)

als je kijkt naar de titel van het liedje denk ik dat het nog makkelijker op de juiste manier op te vatten is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zij kijkt naar hem, maar hij heeft heel andere plannen met haar dan haar alleen in de ogen te kijken. Als je de rest van de tekst beluistert hoor je het hem ook zingen.

In het eerste couplet zingt hij: I’ma do something I never did to you girl

Vervolgens zingt hij dan nog in het tweede couplet:
So go on and stretch it out ‘cause I’m gon’ work it good girl
And don’t be bourgie ‘cause tonight I need a hood girl
And I’m gonna tell my friends I ain’t coming out tonight
I’ma put this jimmy on and rock that body right

En in het refrein zingt hij alleen maar: Lay your head on my pillow

Kortom, hij wil met haar naar bed (netjes gezegd).