Wat vinden jullie van dit nummer? http://www.youtube.com/watch?v=HjXTrNxTeSs

Baart het je zorgen als zo een jong jochie ons de les moet lezen over hulp aan anderen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je nou die link bij "extra uitleg" had gezet was het een klikbare link geworden. Toch net iets handiger...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dacht dat ie zo ook klikbaar was, wist ik dus niet maar bedankt dat je dat even kenbaar maakt mh75.....

Het beste antwoord

Walgelijk, veel te commercieel. Heeft helemaal niks.

Dit jochie leest niemand de les voor, want hij weet niet eens wat hij zingt. Hij heeft alleen maar een tekst geleerd en daar houdt het bij op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik vind het een beetje te door geproduceerd. Komt op mij gemaakt over en de boodschap is niet van hem maar van een aantal schrijvers die vast een hele leuke boterham verdienen aan dit werk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het vooral een beetje jammer voor hem zelf. Hij zal nooit de jeugd hebben die goed voor hem zou zijn.

En ik vind het ook een beetje ongeloofwaardig, ik vraag me af of hij weet waar hij over zingt.