Hoe denk jij over Metal?

En ken je ook de verschillende sub-genres? Ik vind dit altijd een interessante vraag ;) Geef gerust je mening!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
u've been slayerized!

Antwoorden (10)

Als ik aan Metal denk, denk ik aan pokkeherrie.
Maar ja, dat zal wel aan mijn leeftijd liggen.
Vroeger vonden mijn ouders The Beatles en The Stones ook pokkeherrie en ik vond 't prachtig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kicks ass... Way better dan die troep op de Nederlandse radio. Ik vind niet alle sub-genres even goed maar mijn hart gaat er sneller van kloppen als ik metal hoor! :)

\_/ (6)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
death- en heavy metal kunnen er nog wel door bij mij.
maar blackmetal is geen muziek meer al is het wel leuk om een dvdtje met een black metal concert te hebben.
veelal show en die gorgoroth uit norwegen is helemaal verdwaald.
p.s. ik waardeer het om dat ik zelf drummer ben, anders was het niet echt mijn ding geweest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ondanks dat het mijn genre niet helemaal is heb ik er altijd veel waardering voor gehad en vind ik het leuk om te horen. Komt ook door de plekken waar ik veel kwam/kom.

De subgenres zijn nagenoeg oneindig. Daardoor weet je ook dat je met een serieus fanomeen te maken hebt.

Van mij mag het blijven! :)

Toegevoegd op 20-06-2009 21:20:17
fenomeen dus
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hou niet zo van Metal. Ik vind ook elk Metal liedje een beetje hetzelfde klinken. Voor mij is het allemaal heel harde drums, gitaren en geschreeuw.

Zo klinkt het voor mij, kan ik verder ook niet helpen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heerlijk! Heerlijk! Kan van vele soorten genieten. Heavy Metal en Death/Black Metal zijn mijn favorieten. Heerlijk om te luisteren en heerlijk om je af en toe mee af te reageren, daar doe je niemand kwaad mee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vond het toen ik jong(er) was al heerlijk, en vooral alleen in de auto houd ik me helemaal niet in, lekker luid... en ik ben blij dat mijn zonen er ook zo in opgaan.. Mijn echtgenoot zit er ook helemaal in. Je moet de selectie CD's eens zien als wij met de auto op vakantie vertrekken..
Mijn middelste zoon speelt gitaar, en het stoort mij totaal niet als hij een uur lang gaat zitten rammen en klooien.
Mijn jongste, die alle nummers van Metallica, Slipknot en System of a Down uit zijn hoofd kent, gaat drummen. Mensen kijken me dan bedenkelijk aan "dat zal wel een pokkeherrie geven". Nou en? Ik vind het fantastisch!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vind sommige metal muziek wel lekker om te luisteren, geeft mij eigenlijk altijd wel power.... Moet er wel echt in the mood voor zijn trouwens....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het aan de ene kant herrie, maar soms kan ik er wel naar luisteren. Een vriend van me luistert het heel veel, soms vind ik t nog best goed maar meestal vooral herrie..
Behalve als ik me rot voel, dan kan het wel chill zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Metal is heerlijk. Tuurlijk is niet alles goed, want iemand die van pop houdt vind ook niet elk popliedje geweldig. Ik luister het niet 24/7 maar wel vaak genoeg. Laatst toevallig nog op Sonisphere geweest en daaruit blijkt wel dat metal live echt geweldig is : ). Onbekende bandjes vind ik trouwens vaak wel erg op elkaar lijken.