Dat maakt het geluid voller en gevarieerder.
De achtergrondzang kan accenten leggen of juist contrasten aanbrengen.
En soms de gebreken van zwakke zanger(es) verdoezelen.

Vergelijk het met mayonaise bij friet, of sausjes bij het eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind patat juist lekkerder zonder saus hahahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja...dat kan natuurlijk

Andere antwoorden (2)

Het is net als de bas, het zorgt voor de sfeer, het vult het lege (de momenten waar niet gespeeld of gezongen wordt). Zonder achtergrondzang zouden sommige liedjes een stuk saaier worden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd hetzelfde als bijvporbeeld de basgitaar je merkt het grote verschil pas echt als het er niet is