Goede ritmische muziek om te sporten?

Ik heb nu al "Darude" maar ik zoek nog meer van dit soort muziek om helemaal lost op te kunnen gaan in de sportschool hihi. Ik doe niets met gewichten ofzo maar gewoon lekker op de loopband! suggesties?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
4.5K

Antwoorden (12)

Everybody know john legend heel fijn tijdens sportenn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
luister eens naar Cascada. Ik bedoel de cd 3D SPECIAL EDITION. stevige beat onder bekende nummers. Je kunt hem luisteren op Spotify
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nike+ heeft er speciale muziek voor gemaakt:)

http://itunes.apple.com/be/album/cassiusplay-nike-original/id280987511
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stayin' alive
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de up-tempo nummer van michael jackson, super ritmisch ook! (thriller, beat-it)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Red hot chili peppers. Dat is echt heel ritmisch en lekker om op te sporten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Labrinth - Let the sun shine
David guetta - commander
(trouwens eigenlijk bijna alle liedjes van david guetta)
Mark Ronson - Bang bang bang
alles van red hot chilli peppers
Quintino - heaven
Chase ft status ft mali - let you go ( goed agressief nummer, voor de laatste kilometers haha)
Bob sinclair - love generation
Rio - one heart (heel even het begin niet, daarna wel)
Rihanna - S&M
Ginger Ninja - sunshine
Freemasons - Uninvited (radio edit)
Bob sinclair - world hold on
Quintino - You can't deny
Wolfmother - woman
Alex gaudino - watch out(radio edit)

Dit soort muziek luister ik tijdens de loopband/crosstrainer, of tijdens het joggen ( jaja sportaddict )

Dit is het top 40/ meer commerciele muziek gedeelte van mijn lijst, Ik hoop dat je het wat vind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jamiroquai, maar dan wel het album dynamite of rock dust light star. Ook het nummer slam van pendulum is lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar de site van mtv en kijk bij de topmvan dance muziek. Daar kan je altijd wel goed op sporten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een goed en swingend liedje is Akon - nanana

Het liedje is leuk met tekst, maar zonder tekst kun je ook geconcentreerd sporten!

Veel plezier ;)!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Luister is naar: Dance with somebody of sex on fire of de glee versie van Halo gemixt met walking on sunshine!
Hier is de link van dat laatste nummer:http://www.youtube.com/watch?v=FPhbfX1HhDI&feature=related
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
faithless!