Wat is een mooiere combi. Drums en acoustische gitaar of drums en elektriche gitaar?

Mn broer speelt graag op de acoustiche gitaar. Maar ik vind elektriche gitaar beter klinken icm drums.
Acoustich klinkt al mooi zonder drums erbij, of zal k bruches halen?
Andere tips om het mooi te laten klinken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

bruches met akoestisch klinkt mooi. maar ik vind dat akoestisch met percussie gespeeld moet worden, zoals congos, djembes en cajons.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het helemaal afhangen van de soort muziek die je speelt. Als je rock speelt hoort dat natuurlijk op de elekr. gitaar. Als je mooie rustige luisternummers speelt, kan akoestisch mooi zijn, en dan de drums niet te hard, maar wat op de achtergrond.

Toegevoegd na 37 seconden:
Maar ja, zoveel mensen zoveel meningen hè.