Welke stereo set kopen?

Hij moet het volgende kunnen;
Internet radio en gewone antenna ingang
CD Player
Harde schijf
Minimaal 2x 50 watt
MP3 afspelen
MP3 van CD opnemen
Display voor de nummers die afspelen
Streaming audio
USB aansluiting
Draadloze netwerk
Netwerk aansluiting

Wie heeft tips en suggesties?

Het mag ook een combi zijn met een blueray speler of iets dergelijks, dus meer functies welkom.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Door de gewenste internetradio beperk je de keuze. Er zijn nog weinig sets met deze functionaliteit.
Deze voldoet aan je wensen:
http://www.elektrokoopjes.nl/Shop/Geluid/Audiosets-en-Home-Cinema/Internet-streaming/16568/Philips-MCI-500-H-STEREOSET-WIFI-160GB.html

Je kunt uiteraard ook kiezen voor een een losse internetradio icm een meer gangbare of juist hoogwaardige stereo set.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je het zo goed weet, waarom weet je dan nog niet waar je dat kunt kopen... Zo simpel is dat bij zoveel sites kun je terecht... www.vergelijk.nl om er maar eentje te noemen... Je vult daar je eisen in, en je ziet meteen het resultaat... En dat laat ik aan jou over, want ik heb er al een...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou hem samenstellen uit de verschillende componenten. Je hebt trouwens geen keus, want al die wensen zijn niet aanwezig in één produkt.
Wat betreft het internetgedeelte kan ik een Squeezebox aanraden. Een Duet.
De rest is niet zo boeiend, die componenten kun je zelf uitzoeken, alhoewel de 'antenne-ingang' via een aparte tuner gerealiseerd moet worden, en het CD-rippen op een PC zal moeten gebeuren.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
want al die wensen zijn niet aanwezig in één produkt. Kijk naar het produkt dat ik heb gevonden(posting hieronder), komt toch wel in de buurt? Zou denk ik persoonlijk voor wat hoogwaardiger componenten gaan maar dat blijft uiteraard persoonlijk...
AWM
14 jaar geleden
Ja, dat komt in de buurt. Alhoewel die boxjes natuurlijk niets zijn en het ding barst van de bugs.
Ik zou dat niet doen. http://www.kieskeurig.nl/miniset/philips/mci500h/reviews/234573/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee ben ik met je eens maar dat blijft uiteraard allemaal persoonlijk ik zou het ook niet doen, maar denk dat die bugs met het verversen van de firmware toch wel weer tot het verleden gaan behoren ne het is uiteraard vrij betaalbaar. Heb zelf een goede HK set (boxen kef, eitjes) met een vrij goedkope internetradio van freecom (voldoet prima).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze komt idd aardig in de buurt
http://www.p4c.philips.com/files/m/mci500h_12/mci500h_12_dfu_nld.pdf Dank