Waar kan ik in Den Bosch of Eindhoven nog platen kopen?

Ik ben van plan mijn platenverzameling binnenkort weer eens uit te breiden, maar ik kon op internet nergens vinden waar ik in Den Bosch platen kon kopen. Ik weet wel 1 of 2 winkeltjes, maar daar blijft het dan ook wel bij. Nu studeer ik in Eindhoven, dus daar kan ik de weg ook enigszins wel vinden.
Tweedehands geen bezwaar. Aangezien ik slechte jaren 80 metal zoek zal het wel tweedehands moeten.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor je zelfreflectie in je laatste zin van je toelichting.

Antwoorden (7)

In Eindhoven: http://www.rayelpee.com/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via Marktplaats moet er toch wel iets lukken? Trouwens de platenbeurs in Utrecht moet je ook niet overslaan, maar dat is effe wachten tot november.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het onhandige van marktplaats is dat als 6 verkopers ieder 1 interessante plaat hebben, je 6 verzendkosten (a 5 euro) betaald. En het graaien door bakken en iets tegenkomen is niet digitaal te vervangen!
Ik ben niet bekend in die omgeving maar ze hebben er vast wel een tweedehands winkel. Ik koop ze daar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben heel erg benieuwd op wat voor een manier jij dacht dat dit antwoord bruikbaar zou zijn voor de vraagsteller...
Den Bosch: De Platenzaak op de Rompertpassage.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eindhoven:

Ray Elpee
Kleine Bleekstraat 18, 5611 VD Eindhoven
Zowel tweedehands als nieuw; open op vrijdag en zaterdag vanaf 13.00 uur.

Memory Music
Kleine Berg 30, 5611JV Eindhoven

Mediamarkt
Boschdijktunnel 1, 5611 AG Eindhoven
maar wel een héél select aanbod. Ik schat een stuk of 40 LP´s, maar wel dé klassiekers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nog meer Eindhoven:

Zaak op de Bergstraat (kleintje, weet niet hoe die heet)

Bullit op de Tongelresestraat (tussen de twee spoorwegovergangen)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga eens een zaterdagmiddag naar de zwarte markt in Beverwijk. Daar vindt je bakken vol met platen.