Waar vind ik een converter om het geluid van een AVI in een MP3 soundfile om te zetten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Het omzetten van AVI naar geluid kan legaal via freeware. Soms moet je voor de programma's betalen. Ik wil geen link naar illegale bestanden plaatsen, dus ik stel voor dat je zelf ook even googlet. De link (zoekopdracht) staat hieronder.

Toegevoegd op 15-06-2009 12:02:32
De eerste van AOmedia lijkt me wel ok. Ze vragen een vrijwillige donatie als het werkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij doet het geweldig! Dank je!

Andere antwoorden (2)

Ik zal je een link geven, ik maak even een file op rapidshare, die klik je dan en wacht heel even en dan kun je meteen verder...

Dus hieronder...

Toegevoegd op 15-06-2009 11:45:15
Als je de weg weet op het net, heb je gezocht, gedownloadt, ingepakt, geuploadt en hier geantwoordt in minder dan 5 minuten alles bij elkaar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Mmmm, niet zo erg legaal, maar wel goed dat je mensen helpt! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Da's maf, hij wordt uitgepakt door Rarzilla en is vervolgens nergens meer te vinden op mijn computer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hij werkt bij mij... geen probleem... er zouden attribuut-files hidden kunnen zijn, maar die zijn er niet... Alles is ok hier... 5 files in rar... Setup.exe is de file waar het om draait...
AWM
14 jaar geleden
Overigens zou ik dit programma niet gebruiken. In de setup zit een heel vervelende trojan verstopt. http://virusscan.jotti.org/nl/scanresult/2b8489ae4179dee01346bd7cd1b33faff452d991/b88b8d2466187d7512639ef8d6f3cee37ead992b
Waarschijnlijk heb je die converter al op je computer staan: Quicktime.