Waar/hoe kun je zo goedkoop en makkelijk mogelijk gitaar leren spelen? iemand ervaring?

Toegevoegd na 1 week:
de twee die youtube noemden krijgen van mij als het kan allebei de punten... ik moet er alleen een kiezen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

via youtube zoeken op guitar lessons beginners ofzo. Of via een programma guitar pro als je tabs kan lezen. Anders tutorial of instructie dvd's via de bib
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik speel gitaar en heb les van internet. In 10 lessen is lekker uitgebreide (elektrische/akoestische) gitaarlessite voor 10,-
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Das heel mooi maar heb je daar ook een site van? would be helpful ;-)
Koop in de boekhandel: gitaar spelen voor dummies
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Youtube is een goede leraar!
Zoek maar eens: mastertheguitar (als je elektrisch speelt)