Welk lied hoorde ik gisteravond om 11.07u op radio 2?

Al jaren probeer ik er achter te komen welk nummer dit is. Gisteravond laat hoorde ik het op radio 2, maar kon niet verstaan hoe het heette. Gezocht bij programma gemist, maar daar staat alleen de muziek van vandaag.
Waar vind ik de playlists van gisteren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

De eerste 5 liedjes die gisterenavond na 23 uur zijn gedraaid waren:

Artiest

Titel
U2
One
Artiest

Titel
Jacqueline
Big world
Artiest

Titel
Chris De Burgh
What you mean to me
Artiest

Titel
Oi Va Voi
Refugee
Artiest

Titel
The Robert Cray Band
Right next door

Dus daar moet hij tussen zitten lijkt me. Voor de volledige playlist kun je de link volgen en datum en tijd invoeren.

Toegevoegd na 43 seconden:
Sorry voor de verrotte opmaak, het zag er redelijk uit toen ik op de knop klikte. Maar staat hij er tussen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent me net voor...mobiel linkjes kopieren gaat niet zo snel :-(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het gaat toch om het antwoord, maakt toch niet uit of jij eerste bent, tenzij je voor de punten gaat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vind 't leuk om de eerste te zijn :-) zeker met muziekvragen. Of ik er nou een punt voor krijg of niet. GV is toch soms een spel..