Welk radio station is het meest van waarde kwa muziek en geklets tussendoor?

Ik heb een tijdje naar een commerciële zender geluisterd(ik noem geen namen), maar na een tijdje bleek dat ze ieder uur dezelfde afspeellijst afspelen, dat gaat vervelen na een tijdje. Nu luister ik 3fm, daar heb ik veel aan, de muziek keuze van de zender staat me wel aan, en de talk tussen de liedjes door gaat ook nog ergens over.. Wat vinden jullie?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik volg de vraag met belangstelling, ik word doodziek van die overbetaalde quasi-lollige dj's (GV, +1)

Antwoorden (7)

ik luister altijd via internet radio.. geen geklets.. op mijn nokia heb ik nu ook een appl gezet met internet radio.
en gewoon via internet zie de link--->
http://www.nederland.fm/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je mag heus wel namen noemen hoor!
Ik luister al jaaaren niet meer naar 3fm dus weet niet of er de laatste tijd wat veranderd is, maar dat betwijfel ik.
De reden ligt voor de hand: al dat zwakzinnige gezwam door de muziek heen.

Het beste station is mijn eigen cd/mp3-speler.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik luister daar ook naar. Vaak leuk en afwisselend om naar te luisteren. Krijg je soms ook wat achtergrond informatie. Op sommige plaatsen kies ik met de MP3 een regionale zender omdat die daar wel stereo en 3FM mono is.

Toegevoegd op 11-06-2009 00:01:54
Soms inderdaad teveel geklets, maar dan kies ik iets anders. Vooral 's morgens vind ik het wel lekker.
Volgens mij ook minder reclame-onderbrekingen dan op de commerciële zenders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind Q-music wel chill om naar te luisteren. 'S ochtends voordat je weggaat is dat wel relaxt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind Q ook heel leuk, maar juist niet 's ochtend. Die Ruud de Wild mogen ze wat mij betreft afschieten. Op die momenten luister ik naar Skyradio. En ja, die draaien veel dezelfde muziek, maar als je er niet elke dag naar luistert valt dat dus wel mee.
Kink! zit helaas niet in de ether, maar is alleen online te beluisteren. Hij is wat alternatiever dan 3fm, met minder onnozel gezwets
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe mij maar de belgische Q music.
Erg afwisselende muziek, veel verschillende soorten programma's en interessante gesprekken tussendoor, vooral in de zomer is het daar altijd lachen.

Helaas kun je de belgische Q music in nederland alleen ontvangen in limburg en het zuiden van brabant en zeeland