Ik herken de gitaarlick van een andere band maar van wie?

Ik heb een liedje the cult genaamd dirty little rockstar maar ik herken de gitaarlick van een andere band maar ik weet allen niet van wie,kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Doet me denken aan Undercover of the Night van The Rolling Stones...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kon der dus zelf niet opkomen maar bedoelde het wel.

Andere antwoorden (1)

Het begin leek wel wat op Calling Elvis van de Dire Straits,
Het heeft ook wel wat van L.A. Woman van The Doors.

Zowiezo vind ik de zang wel wat klinken als Jim Morrison van The Doors.