Welke muziek (genre) kan jij echt niet aanhoren?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mij geld: Hardcore en dat soort rommel..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dubbel:
http://www.goeievraag.nl/vraag/muziek-stroming-jou-mogen-houden.9394

Antwoorden (32)

house en de house-familie...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee XiniX? Voor jou een hevig nachtje clubben meer? Zal de generatiekloof zijn..
après ski en hardcore..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
free jazz... blèèèh...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het genre van Frans Bauer en kornuiten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Reggae, hardcore, metal, trance en eerlijk gezegd ook geen rap. Het liefst klassiek of soundtrack en anders een stevig rocknummer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Underground, hardcore, jodelmuziek en doedelzakken kan ik echt niet verdragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan me even geen genre bedenken. Hoewel ik vrijwel alles waar hard voor staat, zoals hardcore ontloop...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met stip op één: Blof (Bluf) (waar zit die @&#*%-toets voor die o met een streep erdoorheen?)

Verder Marco Borsato, Acda en De Munnik, Doe Maar en Rob de Nijs, om er een paar te noemen...
Antoni
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is Alt + 155!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ø = Alt Gr + L
Ø = Shift + Alt Gr + L
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ø = Alt + 0248
Schlager en Nederlandse exponenten daarvan, euhum...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zet voortaan even een waarschuwing bij je link neer aub.. ;-)
Antoni
14 jaar geleden
LOL!
rap en vooral als ik die vreselijk foute bewegingkjes erbij zie.
14 jaar geleden
Met Frans Bouwer en Andre Rieu moet je mij niet wakker maken. Ook de muzikale voorkeur van het gebied rond Volendam kan me niet bekoren, maar kan ik nog wel aanhoren.

Toegevoegd op 08-06-2009 22:23:55
Ik bedoel Bauwer (met een au).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heavy metal vind ik niet om aan te horen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jim Bakker gaat direct uit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
van die prut als frans bauer, en jan smit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rap. Ik wil dit eigenlijk niet eens muziek noemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heavy metal en dan vooral met die diepe grom stemmen gewoon weg verschrikkelijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
R&B.
Rai.
Rap.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Marco borsato! Omdat 'ie alleen maar over ellende zingt. Ik vind 't best een sympathieke goser, maar zijn liedjes hoef ik niet te horen. Wat een treurnis.

En Gerard Joling! Omdat ik dat géén sympathieke goser vind. Wat een goorling!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van dat popiejopie rap gekwaak over hoe goed hijzelf wel niet is en van die nederlandstalige smartlappen gekwijl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heavy Metal, Punk en zgn. experimentele muziek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hardcore, rap, hiphop, house, trance.... (gebonkmuziek)
Volgens mij kun je me beter vragen waar ik wel naar luister.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zogenaamde 'Hollandse' muziek. Met Nederlandstalige popmuziek is niks mis, dat mag ik best graag horen, maar wat er tegenwoordig 'bon ton' is, met een hoog apres-ski- en -sorry- woonwagenkampgehalte; ik vind het niet alleen niet mooi, ik vind het echt vréselijk. Helaas is het hier in het oosten des lands zo ongeveer DE gangbare muzieksmaak. Er is dus bijna geen ontkomen aan. Brrrrr...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Opera, Hard Core,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Jinx;

Operette, Schlagers, Nederlandstalig TROS-repertoire, après-skiherrie, kerstliedjes maar bovenal; draaiorgels!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
R&B met pitch-correctie Kanye West achtige stemmetjes... en Jazz...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schlager, corny pop, tros-pop (sterren.nl en dergelijke hits-voor-de-massa-fabrieken), disco-remixen van echt goede nummers, zoals james brown-I feel good; hoempa muziek.

Helaas moet ik bekennen dat ik ook een soort van natuurlijke afkeer heb van muziek die populair is. Puur om het feit dat het populair is. Dus Moonlight Sonate van Beethoven vind ik minder mooi omdat iedereen het mooi vind. Heel apart ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rap en van die kermis muziek zoals frans bouwer... Ook house is niets voor mij...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klassiek en hardcore.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Frans Bouer, Jan Smit en de Toppers. Vind ik echt niet leuk. Klassiek en house luister ik ook niet. Verder kan ik alles wel aan horen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Death Metal
Rap
R&B
En dan 't genre Jan Smit/Frans Bauer. (Wat voor genre is dat eigenlijk?)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat HansV hierboven zegt, 'Nederlandstalig Tros-repertoire', vind ik wel een goede benaming.
Hardcore.. dat gaat gewoon nergens over.. Geen melodie, geen zang, eigenlijk geen instrumenten.. alleen een of ander computer:-S
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Apres ski muziek achtig, JanSmit style, jodeldingen