Mijn neefje, student, heeft als baantje AD abonnementenverkoop. Op zaterdag was hij snel door de voorraad heen met een mooi aantal nieuwe abo's!!
Trijntje zelf was ook in de buurt. Het is op tv geweest in Alexandrium.

http://www.rotterdamnieuws.net/nieuws/2011/01/07/3491/trijntje-oosterhuis-signeert-nieuw-album-in-alexandrium-rotterdam.html

Toegevoegd na 29 seconden:
Alle AD's waren uitverkocht!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Nee ze hebben dan cd's van Trijntje Oosterhuis verkocht (met daar gratis kranten bij)

Toegevoegd na 13 uur:
Tjonge wat een negativiteit. Maar even serieus een ieder die die dag de "krant" kocht kocht toch eigenlijk de "CD" en niet de krant. Ik denk dat 9 van de 10 naar huis zijn gegaan de CD zijn gaan luisteren en de krant als kattebakvulling hebben gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen die anders nooit het AD kopen, kopen het nu voor deze keer wel. En daar bovenop heb je nog de mensen die het AD sowieso altijd al kopen. Dus dan denk ik dat het AD zeker meer kranten verkocht heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zangeres Trijntje Oosterhuis heeft geen geld verdiend met haar album Sundays In New York, dat afgelopen zaterdag bij het AD zat. Dat zegt Oosterhuis in De Madiwodo Vrijdag Show. De krant verkocht de verhoogde oplage van 750.000 exemplaren volledig uit.
Ja dus, er zijn zaterdag duidelijk meer AD-kranten verkocht dan normaal. Het viel mij toen ik zaterdag bij de supermarkt was al op dat daar op het krantenrek een mededeling hing dat er door de grote belangstelling geen AD meer was. Ik wist niet dat dit vanwege een cd was, maar nu begrijp ik 't!
Amadea
13 jaar geleden
Ja, ze hadden zelfs hun oplage verhoogd van 570.000 naar 750.000. En alle kranten waren rond het middaguur uitverkocht.