Wat betekent rocketeer?

Zoals in het liedje 'Rocketeer' van Far East Movement & Ryan Tedder

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.5K

Het beste antwoord

Misschien heeft Far East Movement zich laten inspireren door de sf-film The Rocketeer. In die film betekent Rocketeer iets als 'raketman'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

The Rocketeer is a superhero created by writer/illustrator Dave Stevens. The character first appeared in 1982 and is an homage to the Saturday matinee heroes of the 1930s and 1940s.

Het is dus een superheld bedacht door Dave Stevens. Waar onder andere strips van zijn.