De eerste drie seconden van dit nummer doet me heel erg sterk denken aan een ander nummer, welk nummer kan dat zijn?

Het is dat gitaar stukje van de eeste 2 tot 3 seconden. Het kwam me zó bekend van voor. Heb alleen geen idee waarvan dat kon zijn en ben nou wel heel nieuwsgierig, want volgens mij vond ik dat een mooi nummer.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Ik denk dat je dit liedje bedoelt±
The beatles Here comes the sun
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik moest meteen aan 'I get knocked down' van Tubthumping denken. Dat begint met dezelfde noten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk je niet gewoon aan het origineel van Guns en roses?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou het wellicht Breakfast at Tiffany's kunnen zijn van Deep Blue Something?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht meteen aan Star van Stealers Wheel.

http://www.youtube.com/watch?v=RCpxyfyOyec

Toegevoegd na 3 minuten:
Wel erg lang geleden; Gerry Rafferty (God hebbe zijn ziel) :)