Wie kent er leuke Spaanstalige muziek?

Ik vind Spaans gewoon een mooie taal, spreek zelf redelijk goed Spaans. Ik luister al naar Shakira, Manu Chao, Juanes, Belle Perez, Gloria Estefan en de Buena Vista Social Club.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.7K

Het beste antwoord

Alejandro Sanz
Enrique Iglesias
Coti
El Canto del loco
Paulina Rubio
Ricky Martin
Marc Anthony
Julio Iglesias
David Bisbal
Maná
Amaral
Mecano
La Oreja de van Gogh

Toegevoegd na 1 minuut:
Hier staan er ook nog een aantal
http://nl.wikipedia.org/wiki/Categorie:Spaanse_band
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Enrique Iglesias
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook in spanje gewoond, en ik vond de muziek van Paulina Rubio altijd heel leuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juanes
Las Ketchup
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de cd's van Manuel Caraso en van Carlos Baute en Marta Sanchez ;Colgando en tus manos en juanes je moet maar eens op YouTupe kijken.

succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of je van Sting houdt, maar ik heb een CD "Nada como el sol" van hem, met o.a. Fragilidad, echt aan te bevelen!

Toegevoegd na 2 minuten:
en niet te vergeten Ibrahim Ferrer, van de Buena Vista Social Club (geen titel).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elvis Crespo
http://www.youtube.com/watch?v=9ydE-QNj2bA

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=OEDNJqtXQ8M&feature=related
Juan Luis Guerra
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jennifer lopez heeft zowiezo spaanstalig en chrisina aguilera volgens mij ook, in iedergeval een kers nummer