Welk nummer kun je iemand via msn sturen als youtubelink om hem zijn drugsgebruik onder ogen te laten zien?

En k''s choice heb ik al...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

The needle and the damage done - Neil Young,wel een beetje heftig misschien.
Under the bridge -Red Hot Chili Peppers
Without you I'm nothing - Placebo en dan heeft ie het niet over een vrouw.
Superfly - Curtis Mayfield.
En bijna alle nummers van Alice in Chains komen wel in aanmerking.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dandy Warhols - Not If You Were The Last Junkie On Earth

http://www.youtube.com/watch?v=9mgjZK46_uw
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt een beetje af van de smaak van die gene.
Zou verstandig zijn dat die hem ook raakt.
Maar dit is er ook 1:
http://www.youtube.com/watch?v=H7ZPMScX9-k
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zing een liedje voor me frans-lange frans en the lau.

Dit nummer gaat over mensen die een moeilijk bestaan hebben gehad, of een verkeerde keuze hebben gemaakt.
Deze mensen hebben hun leven weer opgepakt en hebben er van geleerd.
Schrijf er zoiets bij van: Deze mensen konden niets veranderen aan hun moeilijke leven, jij wel! Kijk naar jezelf, deze mensen hebben hun best gedaan om hun leven goed te laten lopen ook al hebben ze verkeerde dingen gedaan in hun leven! Jij gooit je leven zo weg, terwijl hun er voor moeten vechten. Dat is niet eerlijk.

Toegevoegd na 2 minuten:
de bron is het nummer...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sixx:A.M. - The Heroin Diaries Soundtrack (een album), en geef hem desnoods ook het bijbehorende boek (al zal ik eerlijk toegeven dat ik het nooit gelezen heb) cadeau.

Toegevoegd na 15 seconden:
Lynyrd Skynyrd - That Smell
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe maar
http://www.youtube.com/watch?v=xX9I9kiaPRI