Wanneer brengt madonna een nieuw studioalbum of single uit? of stopt ze nu met zingen omdat ze te oud is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Het beste antwoord

De Queen of Pop twitterde zopas: "Its official! I need to move. I need to sweat. I need to make new music! Music I can dance to. I'm on the look out for the maddest, sickest, most bad ass people to collaborate with. I'm just saying...!"
De boodschap van Madonna laat duidelijk zien dat het kriebelt om opnieuw muziek op te nemen waarop je kan dansen. Hiervoor wil Madonna samenwerken met de gekste mensen. Het album zal de opvolger worden van het laatste album 'Sticky & Sweet'.
Hoe het nieuwe album zal heten, wanneer het gelanceerd wordt en of er nieuwe wereldtournee komt, is nog niet bekend!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een mens is nooit te oud om muziek te maken, die veronderstelling van jou is pertinent onjuist. Op 16 december jl. schreef Madonna zelf: "I need to make new music!". Ze is op zoek naar nieuwe mensen om mee samen te werken. Haar laatste album, Sticky & Sweet Tour, dateert van april 2010, dus dat is nog niet erg lang geleden...
Amadea