Tuurlijk. Mijn moeders motto is "Alles kan" Dit kan dus ook. Alleen het liedje wordt er natuurlijk wel anders van. Maar het kan prima!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik weet niet of jij in de kringen van dit liedje wil blijven maar verder kan het

Toegevoegd na 12 minuten:
Met een akoestische gitaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het kan wel op een spaanse gitaar. ik doe het zelf ook, en het klinkt wel anders, maar toch goed. maar hij speelt het volgens mij op een akoestische gitaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus je speelt dit liedje ook op een spaanse gitaar? Maar klinkt het dan niet raar?