Welke liedjes kan ik allemaal spelen met een klassieke/spaanse gitaar ?

Ik zou graag liedjes willen spelen als: Dynamite-Taio Cruz, Hero-Sterling Knight, maar nu weet ik niet of dit wel kan met een klassieke/Spaanse gitaar. Hopelijk wel.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bekijk aub de video:)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
3.1K

Het beste antwoord

Van het nummer Dynamite vind je hier de tekst plus akkoorden:

http://www.ultimate-guitar.com/tabs/t/taio_cruz/dynamite_crd.htm

Als je in google zoekt naar 'songtitle lyrics chords' dan vind je bijna altijd teksten met akkoorden...
rose
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, maar ik wil weten of je het ook met een klassieke/spaanse gitaar kan?
rose
13 jaar geleden
In principe kun je alles wat je op een steelstring kunt spelen ook op een klassieke gitaar spelen.