Met welk programma kan ik verschillende audiosporen mixen, knippen, faden enz

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.7K

Het beste antwoord

Audacity

http://audacity.sourceforge.net/?lang=nl

Simpel betrouwbaar en gratis open source programma, oorspronkelijk afkomstig uit Linux, maar nu ook voor mac en windhoos verkrijgbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Windows MovieMaker, staat standaard op iedere windows Computer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met windows: Windows Moviemaker
Met Apple: Imovie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wavepad sound editor

Kan je hier downloaden : http://www.nch.com.au/wavepad/index.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://audacity.sourceforge.net/

Gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
FL studio 9
Sony Vegas Pro 9.0 (is ook een filmmontage programma)
Fruity Loops

Dat zijn echte goede programma's, te downloaden via torrents, en volgens mij is Fruity Loops zelfs helemaal gratis.

Voor de mensen die zeggen Windows Movie Maker, nee. Het is het meest simpele videoprogramma, loopt binnen 10 minuten vast bij gebruik, heeft ontzettend beperkte mogelijkheden en heeft maar een audiospoor mogelijkheid. Bovendien, als je na het knippen en plakken er een bestand van maakt, gaat de kwaliteit duidelijk naar beneden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met windows moviemaker kun je idd in principe niks. je kunt er mee knippen, maar niet mee mixen.

fruityloops kan, maar is lang niet de beste.

je kunt veel beter cubase of logic gebruiken. dit wordt ook in studios gebruikt. het kost je alleen veel moeite om die programma's te gebruiken. (maar veel duidelijk qua sporen mixen ed)

maar voor de makkelijke interface kun je ook fruityloops gebruiken. (ligt er ook aan hoeveel je wilt mixen enz. bij fruityloops heb je wel duidelijk minder mogelijkheden)

ik gebruikte zelf ooit fruityloops, maar ben nu overgestapt op logic, en cubase. (met goeie ervaringen)

Toegevoegd na 1 minuut:
oja, je kunt alle bovenstaande programma's gewoon via een torrent downloaden.