wie weet er een muziek nummer waarop je op kan zingen, dansen en het met piano, gitaar, drum en saxofoon, please help me

het is voor school de day for change om precies te zijn, we zamelen met het spelen en dansen en zingen geld in en dat gaat naar een arm land voor microkredieten zodat vrouwen hun eigen bedrijfje kunnen opstarten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Get Right van J-lo zeer dansbaar en saxofoon!

http://m.youtube.com/watch?v=Ws998K0Jkds&api_format=3&vndel=results

Zijn zo veel verschillende versies van dus gitaar drum en piano moeten vast lukken! Anders Prince (met Candy Dulfer) en van Nederlandse bodem Kiers en de Vries of Bertus Borgers! Maceo Parker zou misschien ook nog kunnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op alle nummers met tekst kun je zingen,
En op alle nummers (met of zonder tekst) kun je instrumenten gebruiken.
Kies een lied uit dat jullie zelf leuk vinden en zorg ervoor dat de mensen met de muziek instrumenten iets niet te moeilijk hebben. ;-)

Toegevoegd na 4 minuten:
Oh,
en het moet een niet té snel lied zijn want anders kan je er niet goed op dansen. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar je moet er ook op kunnen dansen
Mooi nummer met zo wat al de ingrediënten:

Memphis Soul Stew

http://www.youtube.com/watch?v=ukOs3am7CtE&feature=related
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel een beetje oud,maar alles zit erin en je kunt er waanzinnig op dansen.
Kool & the Gang
Earth Wind & Fire
Funkadelic