Hoe kun je liedjes die door een vrouw gezongen word veranderen in een mannen nummer?

Toegevoegd na 6 minuten:
Met een progamma als dat kan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Gebruik audacity en verlaag de toonhoogte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Door ervoor te zorgen dat een man het gaat zingen. Je kan het wat lager maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door waar ze over hij en hem zingt te veranderen in haar en zij ....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door een paar octaven te 'zakken' misschien....?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat het even voorzingen door Tom Waits of denk erbij gebrek aan bereidheid aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is heel simpel: als je Media Player Classic hebt (gratis te downloaden) en je speelt een video (b.v. avi) met muziek af, dan kun je met "decrease speed" de zangeres een octaaf lager laten zingen, en wordt het een mannenstem. Nadeel is wel, dat het ook 2 keer langzamer wordt.

Het grappige is dat hetzelfde bij een MP3 wèl goed gaat. De snelheid van het liedje blijft gelijk, en de solo-stem wordt een octaaf lager. De geluidskwaliteit gaat er bepaald niet op vooruit, maar het werkt wel.