Wie is deze man

ik ben hem nu tegen gekomen in meerdere clips van eminem, wie is hij?

http://www.youtube.com/watch?v=1HAo1r8U6A8
http://www.youtube.com/watch?v=G3GqvW0R4tc&feature=channel

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Dat is Dr Dre bekende rapper en muziek producent. Hij heeft staat er bekend om het feit dat hij veel groot talent heeft ontdekt en gemaakt. Zo zijn O.A. Eminem en Snoop dog zijn "creaties". Zelf maakt hij ook wat werk niet heel er bekend maar ik zet wel even een linkje met zijn bekendste nummer. Vandaar dat je hem ook vaak in zijn clips ziet. Hij is de producent van Eminem ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
producent dus haha ik vroeg me al af waarom je die kop zo vaak zier, leuke link.
ty

Andere antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is dat de beroemde XINIX
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Absoluut Dr. Dré....als je eminem kent dan moet je ook eigenlijk van het bestaan van deze man weten...hij heeft Eminem gemaakt to was hij nu is. Volgens velen de meest invloedrijke persoon in de muziekindustrie...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dr Dré heeft volgens aardig wat hip hop liefhebbers (waar ik er vroeger een van was) begin jaren negentig een invloedrijk album uitgebracht:

The Chronic.

Dat was zijn solo debut album, nadat hij NWA had verlaten. In mijn opinie heeft dit album veel invloed heeft gehad op de populariteit van gangsta rap.