Welk liedje is het en wie zingt het? Het is een vernederlandste versie van Lovely Lady of Arcadia van Demis Roussos.

Het fragment dat ik heb begint met zeegeruis en krijsende meeuwen. Dan wordt er gezongen: lailailai lailai lailailai... Dan de tekst: Ik denk zo vaak nog aan die tijd. Twee weken vol gezelligheid.

Toegevoegd na 1 dag:
Uiteindelijk bleken het Sjonnie en Anita te zijn met Bloemeneiland in de zon.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Antwoorden (2)

mocht een beter antwoord uitblijven, dan hou het voorlopig even op lenny kuhr of frank&mirella.
misschien kan je even bij deze artiesten kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jannes

officieel is het een duits lied Schönes Madchen Aus Arcadia

niet echt mijn muziek gebied maar ff door gezocht voor je en gevonden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dacht ik ook, maar de tekst wijkt af en ik miste de zeemeeuwen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien een andere versie ?
text wijkt idd af, ben benieuwd of dit m is