Begrijp ik dat je hier ook muziek op af kan spelen? (zie link)

http://link.marktplaats.nl/321973112

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Dit is eigenlijk alleen een oplader en een speaker, je zult er zelf een iPhone of iPod Touch in moeten steken om muziek te krijgen.

Toegevoegd na 3 minuten:
het werkt met elke soort iPod zie ik staan :)

Als je die er in steekt, kun je er inderdaad muziek mee afspelen.
Kimath
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
Het is helemaal geen speaker.
Kimath
13 jaar geleden
ik zie het nu ook, niet helemaal goed gelezen. Je moet het apparaat aansluiten op een speaker om muziek af te kunnen spelen.
paulus811
13 jaar geleden
misschien totaal onbelangrijk, maar die - heb je niet van mij.
Kimath
13 jaar geleden
ik had nog niet eens gezien dat er een min staat :P