Naam spaans (?) liedje door man en vrouw! (zie extra uitleg)

Een vrouw met een hoge stem zingt waarop een man gitaar speelt. De man zelf zingt ook. Als de vrouw zingt gaat het liedje zeer sloom. waarop ze aan het einde van haar stuk een kleine uithaal maakt waarna de man op een sneller tempo zingt. op het laatst reageert de vrouw op wat hij zingt en dan begint de vrouw weer met zingen. ... als je een beetje een idee krijgt.... het nummer is oud en redelijk bekent. Echt zo'n radiohit. Als je een idee hebt. comment die dan svp. het zou ons heel veel helpen! alvast bedankt1

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
3.8K

Het beste antwoord

Aventura - Obsession.. Ik hoor wel een gitaar.. het is Spaans.. een man zingt.. en als de vrouw zingt gaat het liedje langzamer.. Zou dat het zijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien bedoel je "Luna (tu)" van Alessandro Safina. Een Italiaans liedje wat aangevuld wordt door een vrouwenstem die zingt: Only you can hear my soul.
Amadea
13 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=TyGqvJKjiDE&feature=related