Wat voor surprise kan ik maken voor een meisje dat van zingen houdt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
5.6K

Antwoorden (17)

een microfoon of een radio
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een grote microfoon met de surprise erin ....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de microfoon is dan toch de surprise
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoeft niet... leuke surprise in doen...
Houten balkje, met gatenzaag er een aantal gaten in zagen, in elk gat een paar nootjes stoppen, met cellofaan afdekken. Ziedaar een notenbalk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vind ik niet! Een beetje eigen creativiteit wordt wel verwacht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb hem ooit eens voor mijn schoondochter gefabriekt. Daverend succes, maar boormachinekop geheel gesmolten.
Ben behalve digibeet ook zeer à technisch op het praktische vlak. Ik heb trouwens Loenie, geen pepernoot in de mond genomen, doelde meer op exotisch noten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plus voor je exotische notenbalk. Dan heb je geen noten meer op je zang!
een gitaar (vullen is dan ook niet zo moeilijk :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Karaoke set.
Voordragen om auditie te doen.
Zangles te laten nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een soort podium met publiek en dat er dan iemand staat te zingen, zij dus! Maar dat is denk ik best moeilijk.
Anders kan je een grote CD hoes maken met een foto van haar erop met liedjes die ze zingt en dan geef je haar een CD ofzo..?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een draaiorgel met een zwengel en een aapje er op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een oude lp die je zelf nooit meer zou beluisteren (uit je eigen platenkast of die van je vader/opa, of eentje op de kop tikken op een rommelmarkt of in een tweedehands platenzaak) goud spuiten het ronde papier in het midden waar naam artiest en titel liedje staan overplakken met een eigen etiket met haar naam en een gekke titel erop. De hoes van de lp weggooien en zelf met dun karton een hoes ontwerpen. Als het voor Sinterklaas is, kun je op de hoes het gedicht zetten en verder nog een beetje pimpen met een foto van het betreffende meisje of een tekening o.i.d. In ieder geval iets wat op haar van toepassing is.

Dan heeft ze dus een gouden plaat gekregen. het cadeautje kun je er los bij doen of eventueel verpakken in de hoes bij de plaat, bijv. een platenbon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak een stemvork!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een lady gaga jurk, alles wat raar is maar toch op een jurk lijkt is een echte lady gaga jurk..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een leuke cd een radio een microfoon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt je gedicht bijvoorbeeld op de wijs van 'zie ginds komt de stoomboot ' laten voorzingen ipv voorlezen.

Dan zet je voordat je het gedicht begint.
(op de wijs van 'zie ginds etc' hardop zingen)

Ik heb voor een tante van ijzerdraad en twee filtjes de hele familie een koptelefoon gegeven die iedereen moest opzetten en in een grote microfoon zat een kado.
13 jaar geleden
een mega grote microfoon met een suprise erin, of een lady gaga met een suprise in haar hand (als je echt zin hebt om wat spektaculairs te maken) of een doos volgeplakt met songteksten, en daarin wat confetti met de suprise erin (als je wat eenvoudigers wilt maken)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van papier mache een hoofd maken... met de mimiek op het gezicht alsof het personage zingt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
grote cd/dvd hoes met 'haar' liedjes net of zij een cd/dvd heeft uitgebracht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een microfoon en als ze er egt veel mee wil doen zangles
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een karaoke cd en een microfoon zo kan zingen en de teksten mee lezen tijdens het zingen.
Of je koopt haar een kaartje voor een zingshow bijvoorbeeld The Voice Popstars of in een paar maanden is dan weer X-Factor en als ze groot is (weet niet hoe oud ze nu is) kun je haar aanmelden voor een auditie om zelf kans te maken indien zij in echt ook goed zingen kan.