Waar is dit van

sorry ik heb liedjes dag vandaag en kom er gewoon niet meer uit, dus stort ik het even allemaal hier neer.
de teskst is volgens mij.
Laat me vrij om te gaan laat me los om te leven, want ik wil naar je toe langs waar dromen bestaan .............

hellup

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Dit is de soundtrack van de televisieserie Westenwind, gezongen door Linda Wagenmakers.

Toegevoegd op 25-05-2009 01:58:22
Wat een mooi liedje is dat trouwens! Ik wil graag Linda weer eens zien en horen zingen in het theater!
Antoni
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=B3dxTdXCt1I
Antoni
14 jaar geleden
Die link hebben we tegelijk geplaatst, MisterWrite!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, ik had het filmpje gevonden maar je was me voor met de oplossing. Dus toen ik dacht: laat ik die link maar even aan jouw antwoord plakken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
thankxxx helemaal geweldig

Andere antwoorden (1)

Westenwind... Linda Wagenmakers