Wie kent deze song?

Ik zoek een danceplaat uit (ik meen) 2003. In de videoclip zag je een vrachtwagen door de straten rijden en volgens mij zat die vrachtwagen iemand achterna. De clip lijkt met potlood getekend te zijn... Ondanks dat het een danceplaat is, lijkt het wel een bluesritme, zoals in bijv. 'Roll Over Lay Down' van Status Quo te hebben. De beat in de song is een beetje heipaalachtig, alsof deze in de grond wordt gestampt. TMF heeft hem ook in die tijd als promotiemuziekje gebruikt. Zaterdag 23 mei j.l. werd er ook een stukje van gespeeld in Zappsport. Kan iemand mij, bij mijn zoektocht, helpen?

Ik heb nog wat meer info: Tijdens de TMF Yearmix 2003 Part 3 wordt er een stukje gespeeld, vanaf +/- 3:30 min. Helaas wordt er niet bij vermeld wat de titel is.

De link: http://www.youtube.com/watch?v=Z-fejfDo1OE

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hier staat vast wat bij..ben te moe om te zoeken kga naar bed.. truste: http://www.google.nl/search?hl=nl&rlz=1W1ADBF_nl&q=TMF+2003&meta=
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan je een link maken naar desbetreffende film?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, ik heb wel iets! http://www.youtube.com/watch?v=Z-fejfDo1OE

Het beste antwoord

Gevonden!
T.Raumschmiere met Monster Truck Driver
Zie link
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien een clip van The Gorillaz ?
Lijkt het een beetje op onderstaande clip ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, helaas. Deze is idd ook getekend, maar de clip die ik bedoel, was zwart/wit, en alsof het met potlood was getekend. In ieder geval dank voor je reactie. Mocht je meer suggesties hebben, dan hoor ik het graag.
Björk - Big Time Sensuality

Toegevoegd op 25-05-2009 09:56:14
Futureshock, "Late at night"; en meer