Ik zoek een liedje/clip met een zangeres (met dacht ik een hele simpele naam) die zit met haar gitaartje aan de waterkant.

Tekst was dacht ik iets met waterkant en 'maakt mijn wereld zo klein'. Het liedje komt dacht ik uit 2009. en heeft mooie groene contrasten in de videoclip. Het begin van de clip begint met dat je haar naar het water ziet lopen en het is een majeur/vrolijkachtig liedje.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het Nederlands?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja het is nederlands, een hele normale dame van denk ik rond de 25 jaar..

Het beste antwoord

gevonden!!!!

Toegevoegd na 5 minuten:
vrouw - gitaar - simpele naam - groene contrasten - begint met naar het water lopen - vrolijk liedje. Als dit hem niet is.....

Eefje - Kantlijn

In de aarde langs de paden
zoek ik de mooiste uit
ik bewaar ze, ik bewaar ze
tot m'n zakken te zwaar zijn
even later, even later
golven golfjes tegen de rand
van het water, van het water
aan de overkant

dit is nu hoe simpel 't kan zijn
alle dagen steentjes rapen langs de kantlijn
alle golven volgen tot ze weg zijn
vergeten na te denken maak m'n wereld zo klein
en de kleuren, alle kleuren
aan de heldere lucht, want de zon gaat onder
hij gaat onder aan de horizon

en de avond, ja de avond
de avond valt en ze neemt me mee
dichter naar de waterkant

dit is nu hoe simpel 't kan zijn
alle dagen steentjes rapen langs de kantlijn
alle golven volgen tot ze weg zijn
vergeten na te denken maak m'n wereld zo klein
dit is nu hoe simpel 't kan zijn
alle dagen steentjes rapen langs de kantlijn
alle golven volgen tot ze weg zijn
vergeten na te denken maak m'n wereld zo klein

en de avond, ja de avond valt
in het water als de zon zakt
en het water brandt
dan zwem ik tot de bodem waar ik honderduizend mooie stenen vind
en ik weet toen ik ze gooide lang geleden op avonden als deze
toen was ik nog maar een kindje

dit is nu hoe simpel 't kan zijn
en de avond, ja de avond valt (dit is nu hoe simpel 't kan zijn)
dan zwem ik tot de bodem waar ik honderduizend mooie stenen vind
dit is nu hoe simpel 't kan zijn
alle dagen steentjes rapen langs de kantlijn
alle golven volgen tot ze weg zijn
vergeten na te denken maak m'n wereld zo klein (dit is nu hoe simpel 't kan zijn)
lang geleden op avonden als deze (dit is nu hoe simpel 't kan zijn)
toen was ik nog maar een kindje