Wat zijn muziekjes als The Good, The Bad & The Ugly?

Liedjes dat je helemaal alleen ergens door heen loopt zoek ik.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

Die sfeer wordt voornamelijk gecreëerd in spaghetti westerns, zoals The Good etc. Dus ik zou me verdiepen in het werk van de schrijver van de muziek van deze film: Ennio Morricone. (Eén van mijn grote helden als het aankomt op filmmuziek, maar dat terzijde.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn fovoriete Ennio Morricone nummer:

Toegevoegd na 15 seconden:
favoriete ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou ook gezegd hebben: luister naar de muziek van Ennio Morricone.
Zeker voor wat betreft de films met Clint Eastwood: een meester in het 'vangen' van de juiste atmosfeer van die films. Maar ook voor andere films schreef hij de muziek, bv. voor "Mozes" en voor "Mission". Er zijn heel wat verzamel CD's waarop deze verrukkelijke en beeldende muziek terug te vinden is!
Hans