Roger Moore... the only one... He´s got charme and intelligence like no other...

Bond, James Bond...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, Sean Connery is veel leuker.
Hij past beter bij het originele verhaal en zelfs op oudere leeftijd heeft hij nog stijl.
De film met de scene waarin Ursula Andress uit het water komt. Als ik het goed heb dan was dat "From Russia with love."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sean Connery.
Roger Moore is naar mijn mening de slechtste van het stel. Die moet maar Ivanhoe blijven spelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pierce Brosnan, velen zullen het niet met me eens zijn. Maar dit is de acteur waarmee ik ben opgegroeid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben jij met hem opgegroeid?? hoe was hij nou..als kind? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoewel ik 'ben opgegroeid' met Sean Connery en hem de acteur vind met de lekkerste stem, maar dit even terzijde, vind ik ook Pierce Brosnan de beste James Bond...
sean connery, man met kloten. Van hem kan ik begrijpen dat een vrouw er voor zou kunnen vallen, maar die andere melkmuiltjes....... dat zijn toch geen kerels.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sean Connerey is toch eigenlijk de grondlegger van de James Bond figuur. Hij was voor mij de beste vertolker. De andere acteurs deden ook hun best, maar halen het niet bij deze topper.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zonder twijfel: Sean Connery. Een charmante en stijlvolle Brit die gewoon goed kan acteren en een rol geloofwaardig neer kan zetten. De beste James Bond films van Sean Connery zijn Goldfinger, From Russia with Love en Dr. No.

Van de eerste even door naar de laatste Bond: Daniel Craig. Ook hij speelt zijn rol erg goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sean Connery, zonder twijfel (en dit zegt iemand die eigenlijk helemaal niet dol is op Bond... helaas gold dat niet voor mijn vader en broer, dus ik heb vroeger wel mijn portie Bond meegekregen).

Die man heeft alles, natuurlijke charme, uitstraling, kan goed acteren en is zelfs nu met zijn huidige leeftijd nog een acteur waar ik graag naar kijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de enige echte; Sean......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij staat er nog niet bij, maar toch: Timothy Dalton.
De enige Bond die een beetje in de buurt komt van Flemings boeken. Koud en afstandelijk.

Toegevoegd op 23-05-2009 19:35:27
Edit: ik vind Roger Moore een playboy. Absoluut geen special agent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, dat kan er maar één zijn: Roger Moore natuurlijk! De rest neemt zichzelf te serieus, of kan niet acteren (of beiden) of zit gewoon in de verkeerde film met z'n goed bedoelde snufferd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Absoluut Roger Moore!!! Charmant en grappig. De 007 films van tegenwoordig zijn veel te veel de serieuze kant opgegaan. Moore gaf er nog een leuke slinger aan met de nodige humor.