Welke film zal ik kijken op mijn verjaardag? (ik word 14)

Ik word binnenkort 14 jaar dus dat ga ik vieren voor mijn vriendinnen. We zijn met zeven meiden dus ik ben van plan om iets gezelligs te doen, niet al te moeilijk.
Als eerste wil ik lekkere cakjes, taart enz. eten en ondertussen een grappig spel met z'n allen doen.
Daarna gaan we avondeten..

En als laatste leek het me leuk om een film te kijken. Maar ik heb geen idee welke. Het liefst een grappige meidenfilm. Niet té meidenachtig (zoals shopaholic ofzo) maar ook geen thriller.

Weten jullie een film? Alle hulp = welkom! Alvast bedankt! ;) Susan.
Oja, als jullie andere extra ideeën hebben voor mijn verjaardag vind ik dat ook leuk om te horen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

my best friend's girl

of

she`s out of my league

Toegevoegd na 1 minuut:
de trailer van my best friend's girl is een goede introductie op de film..

she`s out of my league gaat erom dat een normale jongen verliefd wordt op een ontzettend knappe vrouw..

beide hilarische films
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Valentine's Day
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cool Runnings.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
She's the man!
Super komische film echt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedere film met Brad Pit!!!!

Toegevoegd na 2 minuten:
Eerste film is romantisch, tweede film is een roadmovie-for-girls met een hele jonge Brad Pit in een bijrol.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Don't tell mum the babysitter is dead
13 jaar geleden
Amelie

http://www.imdb.com/title/tt0211915/

Romantische komedie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Le_fabuleux_destin_d'Am%C3%A9lie_Poulain
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoek de trailers op youtube!!!:

the devil wears prada *************
sex and the city 1***
soul plane********
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
True women
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien : Hannah Montana the Movie ( die is niet kinderachtig hoor ) New Kids als je daar van houd

Toegevoegd na 7 minuten:
New Kids Turbo of Hannah Montana the Movie (niet kinderachtig)

http://www.film1.nl/blog/14083-Hilarische-trailer-van-New-Kids-Turbo.html
http://www.youtube.com/watch?v=fkbK2CFibew
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die hebben mijn kinderen ook pas gekeken, en de oudste is 18 jaar dus is zeker niet kinder achtig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel dus Hannah Montana, want die andere New kids draait pas in december.