Daniel, de held uit de vorige twee Taxi-films, heeft het in zijn derde en meest benzineverslindende avontuur zwaarder te verduren dan ooit tevoren. Een Chinese bende bankrovers maakt Marseille al geruime tijd onveilig. Tot nu toe wisten de criminelen elke keer te ontkomen, omdat ze steeds verkleed als kerstmannen in de winkelende mensenmassa weten op te gaan. Nu de kerstdagen weer voor de deur staan, vrezen commissaris Gibert en zijn adjudant Emilien een nieuwe golf van berovingen en dus doen ze wederom een beroep op Daniel. Deze heeft zojuist zijn onafscheidelijke witte taxi van een aantal nieuwe foefjes voorzien en die blijken uitstekend van pas te komen tijdens een ware dollemansrit naar een ski-oord in de Alpen, waar het spoor van de bende heen voert. En ondertussen proberen zowel Emilien als Daniel ook nog eens te wennen aan het idee dat ze op het punt staan vader te worden…
Halsbrekende achtervolgingen, opgevoerde motoren, een Oriëntaalse verleidster (een fraaie rol van de oogverblindende Bai Ling), aanstaand vaderschap… Nee, Daniel is weer niet voor zessen thuis!
Amadea
13 jaar geleden
Een Chinese bende bankrovers teistert Marseille. Ze weten telkens te ontkomen door zich te verkleden als kerstmannen. Politie-agent Emilien roept opnieuw de hulp in van taxichauffeur Daniel. Terwijl ze hun persoonlijke bekommernissen met elkaar bespreken, de twee staan allebei op het punt om vader te worden, leidt het spoor hen naar het skigebied Tignes.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Taxi_3
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daniel, onze held uit de vorige twee Taxi-films, heeft het in zijn derde en meest benzineverslindende avontuur zwaarder te verduren dan ooit tevoren. Een Chinese bende bankrovers maakt Marseille al geruime tijd onveilig. Tot nu toe wisten de criminelen elke keer te ontkomen, omdat ze steeds verkleed als kerstmannen in de winkelende mensenmassa weten op te gaan. Nu de kerstdagen weer voor de deur staan, vrezen commissaris Gibert en zijn adjudant Emilien een nieuwe golf van berovingen en dus doen ze wederom een beroep op Daniel. Deze heeft zojuist zijn onafscheidelijke witte taxi van een aantal nieuwe foefjes voorzien en die blijken uitstekend van pas te komen tijdens een ware dollemansrit naar een ski-oord in de Alpen, waar het spoor van de bende heen voert. En ondertussen proberen zowel Emilien als Daniel ook nog eens te wennen aan het idee dat ze op het punt staan vader te worden…
Halsbrekende achtervolgingen, opgevoerde motoren, een Oriëntaalse verleidster (een fraaie rol van de oogverblindende Bai Ling), aanstaand vaderschap… Nee, Daniel is weer niet voor zessen thuis!.