Ja, de oorspronkelijke versie en de jubileumeditie zijn beide nagesynchroniseerd uitgebracht.

Toegevoegd na 5 minuten:
Bij Bol.com hebben ze verschillende versies (zie link). De eerste bijvoorbeeld heeft als extra taal Nederlands (naast Nederlandse ondertiteling).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

"In 2002 verscheen een uitgebreide jubileumeditie van de film: E.T. the Extra-Terrestrial: The 20th Anniversary. Enkele weggelaten scènes keerden in deze versie terug en speciale effecten werden digitaal bijgewerkt. Ook werden er kleine wijzigingen aangebracht. Zo werd het woord "terrorist" vervangen door het woord "hippie" en werden pistolen vervangen door walkie-talkies. Deze jubileumeditie is ook in een Nederlands nagesynchroniseerde versie in de bioscopen uitgebracht. Eerder, halverwege de jaren '90, was de oorspronkelijke versie reeds in een Nederlands gesproken versie uitgebracht op VHS-huurvideo en enkele jaren later ook op dvd."
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
E.T. is toch..."go home..."??Zou hij die fiets nog hebben??