is er een site waarop ik kan zien hoe de aflevering heet die op tv is

ik kijk een serie en ik wil weten hoe deze aflevering heet zodat ik hem verder kan kijken op youtube omdat ik nu moet eten

Toegevoegd na 1 uur:
bedankt mensen,
maar het gaat om de NAAM van de AFLEVERING niet de naam van de serie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (5)

Dat ligt eraan op welke zender het is hè!

- Nederland 1, 2, 3 of Z@PP:
http://www.uitzendinggemist.nl/
- RTL 4, 5, 7 of 8:
http://rtlgemist.nl/
- Disney XD of Nickelodeon
www.disneyxd.nl of www.nickelodeon.nl
- SBS 6
www.sbs6.nl

Jij kiest!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verruit de meeste TV's hebben teletekst, als je snel ben kan je daar vast nog even kijken wat er op dat tijdstip bezig was en kun je kijken hoe die aflevering heet.

Ook kun je gebruik maken van de tvgids (serieus: www.tvgids.nl)

Toegevoegd na 22 seconden:
daar kan je ook de programma's van gisteren nog zien als het goed is.

Toegevoegd na 3 uur:
Als je dan eens begint met te zeggen wat voor serie je gekeken hebt of op welke zender en hoe laat, want dit is toch wel erg weinig info.

Wat ik wel weet is dat van verruit de meeste series een compleet afleveringen overzicht te vinden is op wikipedia, vaak met omschrijving dus daar moet je hem kunnen vinden, soms staat in de tvgids, teletekst, of op de site van de zender aangegeven welk seizoen en welke aflevering het is.
13 jaar geleden
Eenvoudig :

Op nu.nl staat een tijdsbalk die je per zender aangeeft wat er momenteel speelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lastig. Je zou kunnen kijken op de website van de serie zelf en anders op de website van imdb. Voor het laatste is het ook wel erg makkelijk als je weet in welk seizoen van je programma je zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het een amerikaanse serie is, dan kun je op www.tv.com kijken. Dan tik je de serie rechtsbovenin in en dan kan je op seizoen zoeken. Het is een zoekwerkje maar daar staan wel de namen van de afleveringen bij. Bij elke aflevering staat er dan namelijk een korte omschrijving van waar hij over gaat.