Hallo, ook ik heb in het verleden ooit een film gezien waarvan ik de titel niet meer weet.

Het verhaal gaat als volgt:
Een gescheiden man heeft twee dochters. Ze zijn een beetje tuttig en hebben nog nooit vriendjes gehad ofzo. Maar dan krijgt hun vader een nieuwe vriendin, en deze vriendin verandert de oudste dochter van tuttig naar meer sexy. Geen bril meer, maar lenzen, etc. En ze krijgt dan ook regelmatig vriendjes aan de deur.

Aan het eind van de film wordt er door een jonge aangebeld aan hun huis, en dat opent de vader de deur. Hij denkt dat de jongen aanbeld voor zijn oudste dochter, maar dan ziet hij zijn jongste dochter van de trap af lopen, die dus ook helemaal verandert is van tuttig naar meer sexy.

Weet iemand toevallig hoe deze film heet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
capthavoc
13 jaar geleden
weet je misschien de naam van een acteur/actrice ?
dat helpt soms
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee :( Het is geloof ik best wel een oude film. Was al een aantal jaar geleden dat ik hem heb gezien. Maar zou niet meer weten welke acteur/actrice erin mee speelde

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, twee dochters: Katie en Bonnie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaaaaaaaaaaaaa!! Die ga ik binnenkort weer kijken....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Katie is de oudste, en de laatste scene is inderdaad dat Bonnie haar zus imiteert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel erg bedankt voor jullie reacties!!! :) Bedankt SuzyQ :) dit was inderdaad de film!
(sorry voor deze late reactie, had vorige week willen reageren, maar ben niet zo bekend met deze website, dus dat ging niet heel goed :S)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel erg bedankt voor je reactie!