Tegen welke vergoeding zou je in een pornofilm willen meespelen?

Ik tegen geen enkele prijs, maar ik vraag me af in hoeverre ik daar uniek in ben.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

eeuhm, als mijn hoofd afgedekt is doe ik het voor een tientje. Ben 16;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (19)

Een goed model, dan hoef ik er verder niets voor te hebben...

Toegevoegd op 08-05-2009 18:15:26
Maar anders nog voor geen miljoen...

En er is voor mij maar één model, en dat is mijn eigen partner...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Praat jij je er even goed uit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja klopt... niet verder vertellen hoor...
Ik denk dat ik voor 13 miljoen wel overstag ga...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een goed model en als het mijn portomonnee maar vult
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Net als XiniX, mooie tegenspeelster.
Maar dat zullen de hormoontjes wel zijn (ik ben 17). Wijsheid komt met de jaren.

Toegevoegd op 08-05-2009 18:20:24
en inderdaad, mijn bankrekening mag er ook door gespekt worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
bij XiniX zijn het ook de hormonen hoor en die is wel wat ouder...
Een miljoen euro doe ik het wel voor.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik vrees dat ik zelf een vergoeding zou moeten betalen als ik zou willen meespelen... : (

Toegevoegd op 08-05-2009 18:33:41
schadevergoeding voor het leed dat de kijkers ondervinden…
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
schade vergoeding voor het leed dat de kijkers ondervinden...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
:)) Er is publiek voor ieder type...!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zeg zeg niet zo over jezelf. ook jij bent waardevol.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja natuurlijk ben ik waardevol... maar niet voor de porno-industrie
Ik zou voor een flink bedrag wel overstag gaan.
Moet ik eerst nog toestemming hebben van mijn vrouw anders is het zo mijn ex vrouw
Dus dat gaat nooit gebeuren :-b.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou het voor 500.000 doen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
voor jullie samen of ieder 500.000?
Het bedrag waarmee ik financieel helemaal onafhankelijk zou kunnen zijn voor de rest van me leven, een miljoen of 3 dus wel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dus dat is een nee, want niemand gaat je 3 miljoen geven , tenzij je een bekendheid bent of een bepaald kunstje kan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is dan ook een hypothetische vraag...
Naast een lekker model moet er uiteraard ook nog een goed verhaal inzitten he :)
En dat is bij pornofilms toch net te veel gevraagd, dus bij gebrek aan een goed script doe ik niet mee :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik zou het voor een paar miljoen doen, als ik erbij moet hijgen en schreeuwen nog een paar miljoen extra.

x
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voor heel veel duimpjes omhoog doe ik het! :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan zou het wel een heel twijfelachtige eer zijn om jou als eerste een duimpje te geven niet waar?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ah, toe? Ik heb je ooit beste antwoord gegeven.... :P
Doet me denken aan het verhaal, dat er in een belgische dierenthuin een Vrouwtjes Gorilla niet zwanger kon worden. Hebben ze een aapachtig uitziende oppasser gevraagd of hij voor 500 euro de gorilla wilde dekken.
Hij vroeg 1 dag bedenktijd en kwam de volgende dag met 3 voorwaarden

1. De gorilla moet van onder tot boven gekuist worden
2. Mij vrouw mag er niets van te weten komen
3. Die 500 euro, kan ik die per maand afbetalen ?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn eigenwaarde is niet in geld uit te drukken ;)
Ik zou het dus nooit doen voor geen enkel bedrag .
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als het niet meer kost dan 100 Euro, dan wil ik wel meedoen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb niets tegen porno of pornoacteurs. Jammer genoeg is een groot deel van de wereld een stuk hypocrieter. Daardoor zou het meespelen in een pornofilm mijn opties voor de toekomst beperken. Financiële onafhankelijkheid is leuk, maar ik wil meer met mijn leven dan rentenieren. Om dat mogelijk te maken, zorg ik dat ik niet over bepaalde grenzen ga als dat mijn toekomst kan schaden.

Daarom dus: tegen geen enkele vergoeding. Als pornofilms ook buiten de privacy van slaapkamers met gesloten gordijnen geaccepteerd waren, zou ik er geen moeite mee hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nooit een keer dat ik dat doe, zelfs al kreeg ik er een miljoen voor.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Reiskosten.....

Er spelen andere factoren dan geld...zoals gezegd; tegenspeelster(s)....de sfeer....ik wil niet een regisseur hebben die de hele tijd in m'n oor schreeuwt dat het anders moet....