film gezocht

hallo, ik heb ooit in een ver verleden eens een film op tv gezien maar ik zou graag willen weten welke dit was.

hier volgt een zeer vage beschrijving maar ik hoop dat iemand weet wat ik bedoel.

de hoofdpersoon heeft ook nog de mannelijke kees flodder gespeelt ( ergens in de eerste afleveringen van flodder)

de film die ik bedoel gaat over een man die veel pech heeft in het ( liefdes) leven hier in NL.

en ik weet het laatste stuk dat hij ergens in ( volgens mij ) spanje wat met twee lesbiennes krijgt. ( een blank ander donker ) daar ongeveer eindigt de film ook.

ik hoop dat iemand hier wijs uit wordt:)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat was een eerste klas OWJAA!! momnet. dank u!