Wat is de naam van deze Amerikaanse horrorfilm?

Een nepagent houdt in een Amerikaanse woestijn een auto (met twee mensen?) aan en neemt ze mee naar het bureau. Uiteindelijk komt er een groepje vrienden in een afgelegen huis terecht waar de nepagent ook is. Ik herinner me nog dat een jongen/meisje vastgespijkerd zit en vrijkomt door een spijker door haar polsen te halen. Uiteindelijk overleefd maar een jongen het. Dit wordt door een auto in de woestijn opgepikt

Toegevoegd na 6 uur:
Hallo mensen! Erg bedankt voor jullie antwoorden. Helaas zijn deze het beide niet...
Wat ik me verder nog herinner is dat twee vriendinnen door die man gevangen gehouden worden. Eentje krijgt een staaf door haar rug waardoor ze verlamd raakt. (Ga deze film niet nog een keer kijken denk ik :P, maar is voor een collega van me)

Toegevoegd na 6 uur:
Oh sorry het is inderdaad Desperation!! Wauww wat goed :D Dankje!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zal vlug eens bekijken, desperation

Antwoorden (2)

Lijkt een beetje op het verhaal "Desperation" van Stephen King. Daarin is een agent bezeten door een kwade geest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hmmm Lijkt anders ook wel verdacht veel op :
The texas chainsaw massacre.
Daar komt ook een nep agent in voor En zijn er ook her en der mensen vast gespikkerd.(brrrr)
Ik denk trouwens dat dat hem is !
Maar je hebt de oude versie en eentje van nog niet zo lang geleden.
check even www.imdb.com
mzzl

Toegevoegd na 15 minuten:
Ik bedenk me ineens dat de laatst levende geen jongen maar een meisje was.
Maar helemaal zeker ben ik niet.... gewoon even kijken dus.