Waar kan ik de DVD met 13 korte Nederlandse horror filmpjes vinden?

Ik heb ooit een DVD gezien met 13 korte Nederlandse horror filmpjes gezien. De titel was (zoals ik me herinner) 13 korte Nederlandse horror (DUH) maar ik kan hem nergens vinden!! Iemand een idee? Ik kan me ook herinneren dat een van die filmpjes ging over een man die een vlieg in huis had, hij sloeg hem dood, later waren het er vijf, later twintig, etc. Uiteindelijk bleek hij een heel nest in een van zijn slaapkamers te hebben ofzo. Dat filmpje ben ik in het bijzonder naar op zoek.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

The Nether Horror Collection

zijn 10 films maar wel met een film genaamd de vlieg zie link en succes

Toegevoegd na 1 minuut:
2e link is de vlieg denk echt dat je deze bedoel