Hoe kan ik aan de film "Coma" (door Michael Crichton, met Michael Douglas e.a.) komen, uit 1978 (van het boek Coma, van Robin Cook)?

De film is van 1978 (Robin Cook) met Michael Douglas, deze is niet op dvd te verkrijgen, en downloaden is lastig aangezien er geen vraag naar is blijkbaar.

Op bol.com / marktplaats of waar dan ook dus niet te verkrijgen, nooit ook uitgekomen in Nederland.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Allereerst: fantastisch boek van een fantastische schrijver. Ook de film is goed en is zelfs meerdere malen uitgezonden geweest op de Nederlandse TV. Onlangs zelfs op RTL (4, volgens mij).
De film is volgens mij te bestellen in gespecialiseerde CD/DVD zaken, maar is inderdaad ook verkrijgbaar via Amazon en via Bestprices. Ook downloaden is mogelijk (heb de film daar ook ooit voorbij zien komen), maar ik kan mezelf voorstellen dat je liever een origineel exemplaar in de kast hebt staan.
Wellicht kun je via EBAY een 2e-hands exemplaar krijgen.

Veel succes.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Bij bol.com en amazon.com hebben ze em niet blijkbaar. Ik heb wel een torrentfile van die film gezien op the piratebay. Weet alleen niet of die nog actief is.
Supergoeie film trouwens.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Via Amazon.com is deze film wel degelijk verkrijbaar, zowel op dvd (zie eerste link) als op vhs format (zie tweede link).

DVD zal zo goed als zeker in NTSC zijn, maar er zijn zat programma's waarmee je die om kunt zetten in PAL.
(hou ook rekening met de regiocode!)

Hopelijk lukt het je om op één van deze manieren in het bezit van deze geweldige film te komen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Amazon.com, en uitsluitend Regio 1 gecodeerd. Geen Nederlandse ondertitels dus!
DVD spelers in Europa zijn Regio 2, dus is deze film (en duizenden anderen die nooit in NL zijn uitgekomen) uitsluitend af te spelen op "gemodificeerde" DVD spelers.

De twee bekendste bedrijven die bestaande DVD en Blu Ray spelers aanpassen en ook zelf nieuwe apparaten verkopen staan hieronder.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb ten tijde van de videoband een fantastisch goeie film gekocht. In het DVD tijdperk heeft het jaren geduurd voordat de film te verkrijgen was. Echt iedere maand geïnformeerd bij 'van Leest' en de 'Music Store' en zo nu en dan bij V&D. Een jaar terug was de film uiteindelijk op DVD verkrijgbaar...

In plaats van de oorspronkelijke 7 uur was er nog maar 4 uur en 20 minuten van over. Maar uiteindelijk toch gevonden. En dat terwijl ik diverse bedrijfsleiders tot wanhoop heb gedreven. Die zagen de bui al hangen als ik binnen kwam...

Maar hoe je aan de film coma moet komen weet ik niet...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
LimeWare of is dat illegaal ?

Toegevoegd op 02-05-2009 09:57:57
ok Ik had eerst de extra uitleg moeten lezen. hihi.

Toegevoegd op 02-05-2009 09:57:58
ok Ik had eerst de extra uitleg moeten lezen. hihi.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ik Coma 1978 invoer in Google zou ik als ik mij schuldig zou willen maken aan Mogelijke illegale praktijken de film binnen een uurtje kunnen hebben.

Maar natuurlijk wil ik dat niet ;-)