Ben op zoek naar 2 films die ongeveer over hetzelfde gaan.

het gaat over een school in amerika met scholieren die uit de getto komen..
Het zijn er 2.

1. is volgens mij acteur james belushi, of het was bill murray
2. de ander is volgens mij een met demi moore of sharon stone..

bedankt!

Toegevoegd na 47 seconden:
ok.. 1 is The Principal ...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Dangerous Minds (1995) met Michelle Pfeifer?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je.. dat is hem idd

Andere antwoorden (3)

the class of 1994
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De film die ik heb gezien over dit onderwerp, was heel mooi. Maar al van lang geleden, waarschijnlijk is er ook al een remake gemaakt. Hij heette: Goodbye Mr. Chips. (maar de naam kan ook iets anders zijn). Ik heb ook het boek gelezen.

Toegevoegd na 3 minuten:
De titel heb ik toch goed onthouden. De schrijver is James Hilton. Een jaar of tien geleden heb ik het nog weer eens gelezen, en vond het nog steeds mooi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
187 past ook in de omschrijving, alleen de acteurs kloppen niet..