Hij is dood aangetroffen in zijn hotelkamer na een wielerwedstrijd in Italië. De arts kon slechts nog zijn dood vaststellen, het is dus niet bekend waaraan hij is overleden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Is nog niet bekend. Zal een dezer dagen bekend worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is nog maar net gebeurd, dus de oorzaak moet nog worden uitgezocht. "Die Todesursache blieb zunächst unklar". Hij nam deel aan een mountainbike-wedstrijd en is 's nachts in een hotel in Italië overleden. Maar hij had al eerder aan topsport gedaan, dus zijn lichaam was wel wat gewend. Hij was veertig jaar oud.
Amadea
13 jaar geleden
Uiteindelijk is het altijd het hart,dat het opgeeft!
Ik GOk op bovenmatige inspanning, in combinatie met het warme weer.