Wat is de leukste/beste gehuurde film die je als laatste hebt gezien?

Van mij was het The Code

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Ehm de films die ik laatst gehuurd heb de afgelopen maand dus
- black sheep
- passion of the christ
- narnia 2
- wall-e
- hancock
- i'm legend
en meer kan ik me tot nu toe niet herineren maar echt favoriete films heb ik niet gehuurd want die koop je natuurlijk op dvd want dan kan je er zo vaak naar kijken als je wil en dan ga je geen geld uit geven om hem maar voor 1 dag te kunnen lenen ;)

Groetjes mij

Toegevoegd op 02-05-2009 13:43:09
sorry had er overheen gelezen!! laaste gehuurde film was "passion of the christ"
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

the sixth sense
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
AWM
15 jaar geleden
Helaas is dat een fout antwoord.
-1
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hahaha
huur nooit films, downloaden.
Maar independence day vond ik wel een van de mooiste
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb laatst Hotel Rwanda gezien, die vond ik erg interessant. Maar die had ik op de tv gezien en niet gehuurd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Cannonballrun IV
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Before the Devil Knows You're Dead
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
The ninth gate was wel een winner. The game ook, al kende ik die wel al.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Transporter III
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik moet zeggen dat ik me best geamuseerd heb met The Big Lebowski
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Huren is al weer heel lang geleden, tegenwoordig kan je ze allemaal van internet plukken.

Maar de laatste/beste film in de bioos vond ik knowing. Je moet er wel van houden denk ik, maar ik vond hem goed.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
The secretary
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
V for Vendetta, met afstand haha.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Alles is liefde.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
gehuurde film: 28 days